بادماسنج دیجیتالی تب ۳۷/۷خیلیه

۳ پاسخ

گلم داره به ۳۸ نزدیک میشه بهش استا بده که بالاتر نشه

نه اصلا زیاد نیست

نه عزیزم زیاد نیست. شروع تب از ۳۷/۵ هست .
استامینوفن بده

سوال های مرتبط

مامان نرگس مامان نرگس ۲ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۲ سالگی
مامان دوتا دخمل مامان دوتا دخمل ۲ سالگی
مامان آلا و اَبرا مامان آلا و اَبرا ۲ سالگی
مامان ❤🍒 آروین 🍒❤️ مامان ❤🍒 آروین 🍒❤️ ۲ سالگی
مامان ❤نیلماه❤ مامان ❤نیلماه❤ ۲ سالگی
مامان سلین مامان سلین ۲ سالگی