دوستان ۳۷ تب حساب میشه؟

۵ پاسخ

عزیزم شروع تب از ۳۷و نیم حساب میشه و ۳۷ تب محسوب نمیشه

نه نیس

نه
تا ۳۷.۵ تب نیست
به تب سنج دیجیتالی هم باید ۳ تا اضافه کنی

۳۷/۱ زیربغلی بگیری تب حساب میشه

آره ولی کنترل شده است می‌تونی پاشویه کنی و درمان‌های خانگی انجام بدی که خدای نکرده بالاتر نره و همچنین استامینوفن هم بده

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۲ سالگی
مامان آلا و اَبرا مامان آلا و اَبرا ۲ سالگی
مامان ❤نیلماه❤ مامان ❤نیلماه❤ ۲ سالگی
مامان معجزه خدا🧿 مامان معجزه خدا🧿 ۱ سالگی
مامان معجزه مامان مامان معجزه مامان ۲ سالگی
مامان SHAHAN 👑 مامان SHAHAN 👑 ۲ سالگی
مامان میعاد جان مامان میعاد جان ۱ سالگی