سلام ۳۷.۶ تب حساب میشه؟

۳ پاسخ

اره لباساشو در بیار پاشویی کن دما خونه خنک کن مایعات زیاد بده بهش اگه بالا رفت بهش استامینوفن بده از ۳۷/۲تب حساب میشه ولی کلا سعی کن استامینوفن کم تر بدی جدیدن دکترا میگن تب بر برای بالا۳۸ خورده‌ی هست میگن از این سن عادت ندیدن زودی همش مسکن بدین

آره دیگه بالای ۳۷.۵ تبه

بله استا بده بالا نره

سوال های مرتبط

مامان مهوا مامان مهوا ۲ سالگی
مامان یونا کوچولو مامان یونا کوچولو ۲ سالگی
مامان آلا و اَبرا مامان آلا و اَبرا ۲ سالگی
مامان معجزه مامان مامان معجزه مامان ۲ سالگی
مامان ❤🍒 آروین 🍒❤️ مامان ❤🍒 آروین 🍒❤️ ۲ سالگی
مامان دختر نازم مامان دختر نازم ۱ سالگی
مامان رستا ✨️ مامان رستا ✨️ ۲ سالگی