۳۶/۸ با دماسنج زیربغلی تب حساب میشه؟؟

۲ پاسخ

نه نمیشه

نه اگه با دماسنج جیوه ای گرفتی

سوال های مرتبط

مامان فندق


کوچولو مامان فندق کوچولو ۲ سالگی
مامان یونا کوچولو مامان یونا کوچولو ۲ سالگی
مامان SHAHAN 👑 مامان SHAHAN 👑 ۲ سالگی