سلام.مامانا ۳۶و۱ تب حساب میشه

۱۱ پاسخ

۳۷ به بالا تب عزیزم .

نه دمای طبیعی بدنه

نه عزیزم

نه

۳۷و نیم ب بالا تبه

نه..

نه اصلا
37.5 به بالا تبه

وای خداروشکر

ن خداروشکر

نه

۳۷.۲ به بعد تب حساب میشه

سوال های مرتبط

مامان یونا کوچولو مامان یونا کوچولو ۲ سالگی
مامان آلا و اَبرا مامان آلا و اَبرا ۲ سالگی
مامان ❤🍒 آروین 🍒❤️ مامان ❤🍒 آروین 🍒❤️ ۲ سالگی
مامان SHAHAN 👑 مامان SHAHAN 👑 ۲ سالگی
مامان رستا ✨️ مامان رستا ✨️ ۲ سالگی