گرمی بدن ۳۸ باش تب حساب مشه

۷ پاسخ

از 37.5ب بالا تبه

بله عزیزم تبه،اگر تب سنج رو زیر بغل گذاشته باشید نیم تا هم باید رو این عدد بذارید

بله.

ولی اگه میترسی بهش استا بده

بله....

نه عزیزم
39 تبه

اره ۱ درجه

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۲ سالگی
مامان یونا کوچولو مامان یونا کوچولو ۲ سالگی
مامان آلا و اَبرا مامان آلا و اَبرا ۲ سالگی
مامان معجزه مامان مامان معجزه مامان ۲ سالگی
مامان ❤🍒 آروین 🍒❤️ مامان ❤🍒 آروین 🍒❤️ ۲ سالگی
مامان SHAHAN 👑 مامان SHAHAN 👑 ۲ سالگی
مامان میعاد جان مامان میعاد جان ۱ سالگی