تب ۳۷ درجه بالاست

۳ پاسخ

37.5 شروع تب هس

نه تا ۳۷ و نیم دمای طبیعی بدنه

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین ۲ سالگی
مامان یونا کوچولو مامان یونا کوچولو ۲ سالگی
مامان جانا مامان جانا ۲ سالگی
مامان آلا و اَبرا مامان آلا و اَبرا ۲ سالگی
مامان ❤🍒 آروین 🍒❤️ مامان ❤🍒 آروین 🍒❤️ ۲ سالگی
مامان آقاحسین مامان آقاحسین ۱ سالگی
مامان کارن مامان کارن ۲ سالگی
مامان فندق


کوچولو مامان فندق کوچولو ۲ سالگی