تب دخترم رو ۳۷/۵ هست خوبه یا بالاست ؟

۲ پاسخ

تازه شردع تبه

خوبه ولی شربتش بده بالا نره

سوال های مرتبط

مامان نرگس مامان نرگس ۲ سالگی
مامان شاه  👑 مامان شاه 👑 ۲ سالگی