مامانا تبم ۳۸ خوبه یا بالاست ؟

۳ پاسخ

تب باید استامین بده

اگه جایت ام درد میکنه احتمالا داری مریض میشی ۳۷/۵به بالا تب حساب میشه

گرم بدنش به هر حال .باید زیر ۳۷ باشه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی و فنچ مامان فسقلی و فنچ ۳ سالگی
مامان هدیه زهرا مامان هدیه زهرا ۲ سالگی
مامان خوشمزه مامان خوشمزه ۲ سالگی