من رفلاکس دارم مخصوصا شبا صبح ناشتا پنتوپرازول میخورم.دکترم گفت بعد از شام ی فاموتیدین 40 بخور از اون روز خیلی بهتر شدم
من گشنمهههه
منم الان تهوع گرفتم بیدار شدم
مننننننن
حداقل ایشالا بعد زایمان دچار شب زنده داری رفلاکس نی نی نشین 😵💫
😄من هیچ شبی خابم نمیبره چرا
مننن😪
منم گشنم شد بیدار شدم چنان لگد میزنه
منننننننن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.