شب زنده دارا کیا هستن بیان بالا کیا رفلاکس دارن

۹ پاسخ

من رفلاکس دارم مخصوصا شبا صبح ناشتا پنتوپرازول میخورم.دکترم گفت بعد از شام ی فاموتیدین 40 بخور از اون روز خیلی بهتر شدم

من گشنمهههه

منم الان تهوع گرفتم بیدار شدم

مننننننن

حداقل ایشالا بعد زایمان دچار شب زنده داری رفلاکس نی نی نشین 😵‍💫

😄من هیچ شبی خابم نمیبره چرا

مننن😪🫩

منم گشنم شد بیدار شدم چنان لگد میزنه

منننننننن

سوال های مرتبط