من دخترم لکنت داره ولی خیلی خفیفه میبرمش
برای چی
یه جلسه بردم
من نزدیک یک سال میبرم خوبه بایدحوصله وصبرداشته باشی
بردمش ۶ ماه هفته ای سه جلسه از اسفند ۱۴۰۳ تا شهریور ۱۴۰۴ پسر من هیچی نمیگفت البته همزمان مهد هم رفت خیلی راضی ام
من بردم ده جلسه کار و گفتار اصلا همکاری نکرد خسته ام روانی شدم باز جای جدید وقت گرفت گفتن دارو باید بخوره خورد تیک گرفت دارو رو قطع کردن یعنی گیر کردم نمیدونم کدوم راه رو برم
سلام بله من میبرم
توی صفحه من مامان دوقلوهارو ببین
بچهاشو میبره از تجربشم میگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.