۳ پاسخ

برای مادران ۳۵ سال به بالا واجب هست یا اونایی فامیل هستن زوجین.
تو سن کم اختیاری

من ازمایشگاه دنا ولیعصر تهران انجام دادم ۱۳ تومن

ازمایش دی ان ای بچه هست یا همون ژنتیک (سلفری DNY )
از داخل خون مادر خون جنین رو جدا میکنن و به طور تخصصی روش ازمایش انجام میشه و ۹۹درصد جنسیت رو میگه.

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🫐 مامان فسقلی🫐 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تابان🩷 مامان تابان🩷 هفته چهلم بارداری