۳ پاسخ

منم سه روز تاخیر دارم
بیبی چک زدم منفی شد
علائم پریودی دارم ولی هنوز نشدم

نه.

تو شیردهی مخصوصا اوایل عادیه ک پریود منظم نباشه

سوال های مرتبط