۶ پاسخ

من
شیر نداشتم اصلا

من هم شیرم کم بود هم دوقلو بود

من، سینه نمیگرفت میدوشیدم که اونم کم کم خشک شد

من چون شیرم کم بود و خوب نمی‌گرفت
خودمم توان نداشتم

من عزیزم

من اره چون شیر نداشتم کلا

سوال های مرتبط