۵ پاسخ

برا خودمونن مسافری هامونم با ارتفاع خیلی کم پرواز میکنن

نه من صدایی نشنیدم‌
سمت غربیم

تبریزم میاد،امما ماله خودمونن

اره برای خودمونه

مگ چخبره باز؟

سوال های مرتبط

مامان کیارش مامان کیارش ۱ سالگی
مامان کیارش مامان کیارش ۱ سالگی
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی ۲ سالگی