۷ پاسخ

صفر بگیر ، حداقل سه دست

صفر بگیر

والا دختر منم 2200 بود دو صفر گرفتم ولی ماه اول زود وزن میگیرن سایز صفر تقریبا تا دو یا 3ماهگی تنش میکردم

صفر خیلی کوچیکه دو دست بگیر کافیهه زود کوچک میشه بقیه رو سایز یک بگیر

برای پسرمن سایرصفرخییلی بزرگ بود تیشرت تازیر زانوش بود به نظرم سایز دوصفر بهتره وزنشم ۲۷۰۰بود

دختر من دو هشتصد بود صفر میپوشید

صفر پسرمن سه کیلو بود تایک ماه ک بشه۴کیلو صفرتنش بود البته هربرندی سایزبندیش متفاوته

سوال های مرتبط

مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری
مامان طلا خانم مامان طلا خانم ۱۳ ماهگی