صفر بگیر ، حداقل سه دست
صفر بگیر
والا دختر منم 2200 بود دو صفر گرفتم ولی ماه اول زود وزن میگیرن سایز صفر تقریبا تا دو یا 3ماهگی تنش میکردم
صفر خیلی کوچیکه دو دست بگیر کافیهه زود کوچک میشه بقیه رو سایز یک بگیر
برای پسرمن سایرصفرخییلی بزرگ بود تیشرت تازیر زانوش بود به نظرم سایز دوصفر بهتره وزنشم ۲۷۰۰بود
دختر من دو هشتصد بود صفر میپوشید
صفر پسرمن سه کیلو بود تایک ماه ک بشه۴کیلو صفرتنش بود البته هربرندی سایزبندیش متفاوته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.