۱۳ پاسخ

گلم طبیعیه یا کولیکه یا رفلاکسه
اویل همین طوره
دور نافشوو هی با روغن سیاهدونه ماساژ بده پاهاشو دوچرخه ای حرکت بده ببین باد ازش خارج نمیشه اروم تر نمیشه،اروغشم بگیر هی

منم همین بودم
کمکم خوب میشه
بزرگتر بشه
ا

مام شبا همین بساطو داریم

ای ننه 🥺🥰

دریغ از ی ذره حالت خواب آلودگی که این وروجک داشته باشه😂😂😂

فکرکنم خودشم داره فکر میکنه که چرا نمیخوابه و متوجه نمیشه دلیلش دقیقا چیه😁😁😁 حمومش کن، معمولا جواب میده

اگه هزینه ی آتلیه ی بیرون نداری و میخوای مثل همونا عکسای کودکت ماه‌گرد تولد و... رو یا بارداریت رو آتلیه ای کنی من با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برات انجام میدم هزینه ی کامل هم بعداز تحویل کار گرفته میشه روبیکام:09043693316

مام از ساعت چهار بیداریم 😕

وای منممم😢😢😢😢

پسر من هم همینجور بود تا چندروز قبل دوماهگی
یبارش دیگه ۹ صبح بود دیدم هنوز بیداره منم چشمام باز نمیشد پاشدم بردمش حمام بعدش خوابید
بنظرم حمام خیلی جوابه
پسر منکه بعدش خوب میخوابه

وا دیگه انقد بیداره 😵‍💫

آخی ما هم دیشب تا چهار صبح بیدار بودیم😁

فدای نگاهت بشم عزیزدلم

سوال های مرتبط

مامان کیان و کارن🩵🩵 مامان کیان و کارن🩵🩵 ۱۰ ماهگی
مامان علیسانم 💙 مامان علیسانم 💙 ۴ ماهگی