۸ پاسخ

نان سنگینه فدات توم ابتامیل بده طعمش به شیر مادر نزدیک تره من دکتر دیار گفت ابتامیل هم سبکه هم طعمش به شیر مادر نزدیکه دیگه شیر خشک.خودتو ول نمیکنه

من ابتامیل میدم راضیم

آپتامیل

نان عالیه ولی سنگینه

من اپتامیل میدم خیلی راضیم

میگن نان

آپتامیل و نون وزن دهی دارند باز مونده بچه کدوم رو بپسنده

اگه هزینه ی آتلیه ی بیرون نداری و میخوای مثل همونا عکسای کودکت ماه‌گرد تولد و... رو یا بارداریت رو آتلیه ای کنی من با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برات انجام میدم هزینه ی کامل هم بعداز تحویل کار گرفته میشه روبیکام:09043693316

سوال های مرتبط

مامان یه پسر یه دختر🩵🩷 مامان یه پسر یه دختر🩵🩷 ۳ ماهگی
مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 ۱۰ ماهگی
مامان آوین مامان آوین ۱۵ ماهگی