سلام، میشه لطفا بگین قرص آهنی که دارین استفاده میکنین چیه؟

۱۴ پاسخ

فروفورت گاین

سلام ففول

فروفورت گاین

فیفول

گلوبیفر پلاس

آیرون فروت

سیدرال شب قبل خواب میخورم

رئول عالیه هرچی می‌خوردم حالت تهوع داشتم اینو میخورم خوبم

یونی فِرو

رئول بهترینه کمک کرد من یبوستم درمان بشه

ففول گاین

فروفورت گاین

فروفورت گاین

ففول گاین

سوال های مرتبط

مامان الارز 🫀 مامان الارز 🫀 ۱۱ ماهگی
مامان علیرضا❤️ و ❤️ مامان علیرضا❤️ و ❤️ ۳ ماهگی
مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد