خانوما زردی دخترم 9 و نیمه
بالاعه؟

۴ پاسخ

ن خوبه البته من خودم ترجیح دادم دستگاه گرفتم گزاشتیمش تو دستگاه
ولی شما اگ شیر خودتو میدی تند تند شیرش بده لباس زیاد نپوشونش با شیر بدنشو بشور

من 8بود دو روز گذاشتم دستگاه

به ۱۲ نباید برسه ،خیلی لباس گرم تنش نکن و نپوشونش و اگه شیر خودت رو میخوره شما خوراکی های طبع گرم رو محدود کن تند تند هم شیرش بده که زیاد دفع داشته باشه

سلام نه بالا نیست

سوال های مرتبط

مامان حامی💙🧸 مامان حامی💙🧸 ۱۲ ماهگی
مامان حَسّان مامان حَسّان ۵ ماهگی
مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۴ ماهگی