تا الان صبر کردی یکم دیگه هم روش
شاید لقاح دیر گرفته
ان شاالله که مثبت بشه ❤️
اره من دوروز تاخیر زدم منفی بود ۵تاخیر مثبت شد
بله بستگی داره به زمان لقاح. تا ده روز بعد تاخیر صبر کن
به نظرم بی بی رو سه روز بعد تاخیری بزنی بهتره چون تو دوران اقدام طبیعه گاهی سیکل پریودی کمتر و بیشتر بشه
صبر کن اگه نشدی باز بزن
ارع عزیزم ممکنه لقاح دیر اتفاق بیفته
گاهی پیش میاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.