سلام شب خیر. مادرای گل
من هفته. 14.باذاری هسم
افسرده شدم. قانونی هست یا نه
سلام شب همه مادرای گل بخیر
من خیلی. آدامس. می جووم. مشملیذنیست
میگن بچه بعد فضل میشه صحت دارا🙏🙏🌹🌹
سلام مادرای گل. خوبید ببخشید این افسردگی وعصبی بودن. عادی هست. 13 هفته هستم🙏 😔
چرا گفت. احتمالا پسره ولی درست مشخص نیست
سلام خوبید لطفا. جنسیت نی نی منم بگید ممنون میشم🙏 🙏 🙏 🙏 🥰
دختر میخوره
فکر کنم پسر
دکتراحتمال نداد؟چندهفته وچندروزرفتی؟
پسره بنظرم
باقی عکسا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.