۳ پاسخ

من دوروز در هفته میبرمش کلاس مادر و کودک
بقیه روزام بعدازظهرا اکثرا میریم پیاده روی یا پارک
بقیشم تو خونه همش در حال نق زدنه

من هر کاری هم کنم باز یه موقعیت پیش میاد ناراحت بشه و جیغ بزنه و گریه

بازی بازی بازی تهشم میگم دیگه چه کنیم 🤓

سوال های مرتبط