۵ پاسخ

واکسنش چطور بود ؟سبک بود ؟

نه عزیزم

نه فردا ببر

چون نیگن جای آمپولش منافذش بازه بهتره آب نخوره

بهتره دو روز نبریش

سوال های مرتبط