۵ پاسخ

من پارسال با اچ پی وی انجام دادم همه چیش باهم شد ۴۳۰۰

باویزیت و این چیزا حدودا ۲ تومن شد،ولی ماموگرافی زیر ۴۰ سال انجام نمیدن مگر اینکه خدای نکرده سونو سینه مشکل داشته باشه

شهر ما ۴۰۰ تومنه پیش متخصص بدون ویزیت ویزیت هم ۵۰۰ تومنه

بهداشت گفت ۱۲۰۰انجام میده

یماه نمیشه پاپ اسمیر دادم
۶۵۰ویزیت ۴۰۰نمونه ۱۴۰۰ازمایشگاه

سوال های مرتبط

مامان رستا مامان رستا ۳ سالگی
مامان آوا🧚‍♀️ مامان آوا🧚‍♀️ ۲ سالگی