منم باوجودی که جفتم قدامی بود ازهمین هفته حسش کردم
واس منم ۱۶هفته و چهار روز تکون خورد😍
فکر کنم انقباض بوده چون تو این هفته نی نی خیلی کوچیکه
خوشبحالت حس کردی🥹♥️من هنوز چیزی حس نمیکنم
بهترین حس دنیاس واقعا😍😍😍😍
تازه یک دفعه دستش یا پاش بود نمیدونم تو مطب دکتر بودیم زیر دلم تیرکشید نگا کردم دیدم یه ردی اومده بالا رو شکمم سریع ب دکترم نشون دادم تعجب کرده بود ک بچه اینجوری کرده بود میخندید😂
من که 18اصلا
ارهه😍
حتی ب دکترمم گفتم گفت اره دیگ متوجه میشی
برای منم همین الان در حال تکون خوردنه😭😭😍😍کاملا میفهمم چ حسی داری عزیزم❤️😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.