۱۲ پاسخ

وااای توروحدا ببرید بزرگتر بشن فعالیتشون بیشتره حسشون بیشتره درد رو بیشتر میفهمن خوابشون کمتره
و اینکه طبق تحقیقات و مقاله های المانی و انگلیسی حتما ختنه باید انجام بشه چون جزیی از بهداشت هست
من پسرم بیمارستان که بستری بود اونجا ۲ تا بچه اوردن nicu که ختنه نکرده بودن عفونت کرده بود زده بود به کلیه هاشون ....
وقتی همه سالهاست کردن چه اصراریه که نکنید!

وای چرا بچه رو اذیت میکنید این ربطی به تصمیم شخصی و نمی‌دونم به دین نداره

ختنه کردن کاملا حرکت خوبیه از لحاظ بهداشت و سلامت
بزرگ بشه هم حس میکنه هم بیشتر می‌ترسه

من سه ماهگی کردم پشیمونم ک چرا بعد چهل روز نبردمش

من خیلی زود بردم پشیمونم ۷ماهش بود

هر چی زودتر ختنه بشه بهتره اصلا اذیت نمیشه من خودم پسرمو 40 روزش شد ختنه کردم الان 10 سالشه نمیدونه که ختنه یعنی چی اما خواهرم 4سالگی پسرشو ختنه کرد از ترس لکنت گرفته که الانم 12 سالشه داره

۵ ماهگی ختنه کردم باز به نظرم دیر بود

من بعد ۴۰ روزگیش ختنه کردم

من ۱۰ روزش بود ختنه کردم

منم ب خاطر مشکل بیضه نزول نکرده باید عمل شه ک دکتر گف هر وقت بیهوش کنن ختنه م میکنن قرار عمل ی سالگی بود ک شوهرم میترسه و امروز فردا میکنه

منم هنوز ختنه نکردم دکترش گفت عجله نکن

من پسرمو ۲سال و نیم کردم عالی بود از پوشک هم خودش همون موقع افتاد
بزگتر یادش میمونه خوب نیست

من سه یا چهار سالگی میبرم

بزار بزرگتر بشه که خودش مراقبت و یاد بگیره همکاری کنه
من که کلا نمیبرم

سوال های مرتبط

مامان ملیکا و تودلی مامان ملیکا و تودلی ۱ سالگی