۱ پاسخ

برا یکسالگی بردم
که البته دکترش گفت نمیخاد
بزار ۲ سالگی
ولی من اسرار کردم برام ازمایش و اینا بنویسه بچم خیلی اذیت شد سر ازمایش خون 🥲 اینقد گریه کرد
ازمایش ادرارم که اون کیسه لعنتی چسبش اینقد قوی بود که بدنش همه قرمز شده بود اینقد که بدنش درد میکرد اخرم جیش نکرد توش زنگ‌زدم ازمایشگاه گفتم همون خون و اماده کنه فقط

سوال های مرتبط

مامان ملیکا و تودلی مامان ملیکا و تودلی ۱ سالگی