۸ پاسخ

دخترمن ماما ،بابا،دد،دادا،عمه،امیر رضا رو میگه امی ،به به

ماما بابا دد الو اب

به نام خدا هیچی نمیگه🫢

بابا. به به. در. د د. ب ب. اقا. جیز. داغ‌. ماما. ن ن .نم نم. عم.عه. پر. او.

دَدَر
بابا
ماما
بده،اِده
نه
به به

پسر من بع بع ( صدای ببعی )
قار( صدای کلاغ )
میگم کی بلده چشمک بزنه میگه من
مم مم. رو خوب بلده😂🤦🏼‍♀️
ب یعنی بیرون بریم
پ یعنی پی پی
نه نه ( وقتی از روی تاب پارک میخوام بلند کنمش)
گا یعنی گاو
کو( کواک کواک اردک )

عمه
دَدَ
بده ( هروقت چیزیو بخاد بگیره)
بابا
ماما
به به (ب خوراکیا)
نانا

کاکا.ب ب. م م.دد.آگا.پر.

سوال های مرتبط

مامان رادمان مامان رادمان ۲ سالگی
مامان جوجوممد(تیارا) مامان جوجوممد(تیارا) ۱۷ ماهگی