۲ پاسخ

منم شکمم و واژنم تیر می‌کشه ولی چون خفیفه جای نگرانی نیست داره رحم بزرگ میشه بخاطر اینه

عزیزم دردش طبیعیه ولی ب دکترو بگو قرص میده بهت

سوال های مرتبط