مامانا شما چجوری بچتونو از شیرخشک گرفتین؟

۵ پاسخ

به نام خدا با سختی . تو رو خدا شمای که بچه شیر به شیر این من دارید اشتباه من نکن تا جای که میشه شیر خشک بده خودم خیلی اذیت شدم کاشی یکی بهم می گفت من بچه یکسال ده ماهشه گرفتم از شیر خشک اما پشیمانم

دخترم شیرخودمو شیرخشک میخورد ۱۷ ماهه بود خودش دیگه هرکار کردم شیشه شیر رو نگرفت شیرخشک نخورد دیگه ولی سینه رو به سختی ترک کرد

کوچیک نیس؟

من میخام شیرخشکش بدم تازه
تو میخای بگیری ؟

با اجازه دوست عزیزم
🌸🌱آتلیه آنلاین دیلان 🌱🌸
بدون کوچکترین تغییر چهره.بالاترین کیفیت قابل چاپ 🌈✨ همراه نمونه کار
⭕با کمترین هزینه⭕
عکس های! تولد. دندونی. بارداری. ماهگرد . خانوادگی.
نوروز. مناسبت ها.. یلدایی.. و و و...
برا ثبت سفارش به پیام رسان روبیکا. واتساپ. پیام دهید 💫⚡️
09931400960

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجه🌱 مامان مامان جوجه🌱 ۱۶ ماهگی