روز هشت ازاد سازیمه و هیچ علائمی ندارم

۲ پاسخ

طبیعی. فولیکولات چند بود؟

روزای نزدیک به موعدت کم کم علائم آمپول میاد سراغت من به شدت سینه درد بودم ولی نشد که بشه
ان شاءالله تو نتیجه گرفتع باشی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آیسو 💖 مامان آیسو 💖 هفته بیستم بارداری