بنظرتون الان زوده از شیرخشک بگیرم ویهان رو؟

۲ پاسخ

منم تصمیم دارم ۲۰ ماهگی بگیرم

از ۱۸ ماهگی مبشه گرفت از شیر
ولی حتما حداقل روز در میان شیر پاستوریزه بهش بده
منکه بچه مو ۱ سال ۸ ماهگی میگیرم

سوال های مرتبط

مامان زهرا کوچولو مامان زهرا کوچولو ۱ سالگی