کاری به دیر و زود بودنش ندارم فقط میدونم الان هوا گرمه بچه مریض میشه باید بذاری وقتی هوا خنک میشه
من از دیروز کلا قطع کردم ببینم تا کی اذیتم میکنه، البتع که یک ماهه شیر شبشو قطع کردم تو این یک ماه داغونم کرده
خیلی زودهههه
نه دیگهخوبه ۱۸ ماهگی منم میخوام دیگهشروع کنم کم کم بگیرم منتظرم این پروسه،ی دندون در آوردن تموم شه و دندوناش دربیاد چون باعث میشه شب بیدارشه یا یهو یه هفته غذا نخوره حداقل میگم شیر بخوره
بعد اصلا میگن از یه سنی بعد شیر مادر. جایگزین غذا نیست مثل آب واسه بچه میمونه پس برای چی الکی بدی.بعد وقتی بچه بزرگتر بشه سخت تر میشه
زوده . تا دو سال بهش شیر بده
باید شرایط خودت رو ببینی اگه توانش رو داری و میتونی تا دو سالگی بده اگه نداری و اذیت میشی از الان بگیرش
بیشترین تاثیر شیر تا یک سالگیه
۲۰ماه شد بگیر
چرا همه عجله دارن برای از شیر گرفتن🤔 کل گهواره شده همین.
هر جور خودت صلاح میدونی همون کار کن.
من سه روزه گرفتم راحت شدم از شیر درست کردن
زوده هنوز بچه تا ۲ سالگی به شیر احتیاج داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.