دخترمو از پوشک بگیرم یا زوده ؟

۹ پاسخ

بستگی به آمادگی بچه داره پسرم آمادگی داشت ۱۸ ماهگی گرفتم بدون شب ادراری دخترم ۱۶ ماهشه زوده براش

بنظرم زوده بچه هنوز تشخیص نمیده با پوشک یا بدون پوشک که جیش داشت بره سرویس

تشخیص هم میده جیش داره ؟؟؟؟؟؟

خودت‌ چی فکری میکنی اخه؟!!!!!!!

پوشک ک ی دفعه ای نمیشه..باید کم کم صبا ک بیدار میشه زود ببریش دستشویی جیش کنه همیشه تکرار کنی ک‌ جیش داری خبر بده هر نیم ساعت یا ی ساعتم ببریش دستشویی جیش کنه داخل خونه پوشکش نکن..تا یاد بگیره روزی ک خودش خبر داد دیگ پوشک نخر😁خیلی طول میکشه تا یاد بگیره

بستگی به دخترت داره اگه میفهمه و آمادگی داره میتونی اگه نه نگیر

اگ بلده میتونه آره
اگه نه روان بچرو بهم نزنه

زوده عزیزم

زوده

سوال های مرتبط

مامان زهرا کوچولو مامان زهرا کوچولو ۱ سالگی
مامان مهدیارکوچولو مامان مهدیارکوچولو ۱ سالگی
مامان مهدیه 🤍مهدیار مامان مهدیه 🤍مهدیار ۲ سالگی