۱۴ پاسخ

خدارو شکراز جواب ها متوجه شدم چقدر مامان آگاه داریم بنظرمنم زوده

خیلی زوده بنظرم
بهش استرس نده

خیلی خیلی زوده گناه داره دچار استرس میشه

خیلی زوده... هزار مشکله روحی برا بچه پیش میاد اگه زود از پوشک گرفته شه... استرس جیش و پی پی گفتن، مثلا باعث کمبود اعتماد به نفسش در اینده میشه...

زوده😳

خیلی زوده خواهر حرف میزنه جیش و پی پی میدونه چیه؟؟؟

خیلی زوده که 🥺
گناه داره 🥲

خیلی زوده خودت و خسته نکن که یاد نمیگیره

زوده

خیلی زوده الان و اینکه خیلی بد موقع داری میگیری بعدش میخای بخوری به عید بخای بری یه جایی یا کسی مسخادبیادخونت

خیلی زوده

آخه یکسال و نیم چی می‌دونه که از پوشک بگیریش

براش کتاب در این زمینه خوندی؟ قبل‌ شروع به نظرم چندتا کتاب براش بگیر بخون
حتما هم علائم آمادگی بچه رو سرچ کن و متابقت بده که به وقتش باشه اذیت نشی

هر دو ساعت ببر سر پاش کن صب تا بیدار شد سرپاش کن هی یاد آوری نکن و نگو جیش جیش چون فک می‌کنه یه بازیه و هر دقیقه میگه

سوال های مرتبط

مامان دلارام مامان دلارام ۲ سالگی
مامان ماه ثنا مامان ماه ثنا ۱ سالگی