اولین قدم داشتن امادگی بچهست
امادگی هم یعنی اینکه بتونه جیش و پی پی رو تا رسیدن به پاتی یا توالت نگه داره و متوجه علائم جیش یا پیپی داشتن تو بدنش بشه .
که هنوز تو این سن نمیشه عضلاتشون ضعیفه
زود نیس؟؟؟
خواهرشوهر من ۱۹ ماهگی از پوشک گرفت میگفت دوست نداره پوشک ببندم و وقتی پیپی میکنه خودش میگه و ... ولی پسرش اصلا درکی از دستشویی رفتن نداشت
بعد یک ماه مجدد پوشک بست واسش ، ۲ سال و نیم که شد از پوشک گرفت خیلی راحت بود واسش
تاپیک اخرم رو بخون
زود نیست؟ به نظرم اذیتش نکن بزار تا وقتی امادگی کامل پیدا کرد.. شاید الان موفق بشی اما بعدا شب ادراری میگیره
زود نیست؟؟
به نظرم زود هست ،ولی اگه شروع کنی دیگه نباید برگردی به پوشک پس حتما مطمن شو بچه آمادگیشو داره و عجله نکن چون به بچه فشار میاد
به نظرم هنوز وقت هست
من دارم باهاش کار میکنم روزی یبار یا دوبار میبرمش دستشویی پاشو نگه میدارم پی پی میکنه یا جیش میکنه
قبلش هی حرف میزنم باهاش میگم بریم پیپی کنی
یاد گرفته بعد پیپی کردن میگه اه اه اه اه
در کل تیکه تیکه با محیط آشنا بشه خیلی کار بهتره
نباید یهویی بگیری تا یکماه کم کم بگیر
از سیسمونی فروشی ها
بنظرم تو این بلبشو زمان مناسبی نیست
منم میخام دخترمو از پوشک بگیرم احساس میکنم مرحله خیلی سختیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.