اره اینستا دیدممیگفت باید از دوسالگی بگیری
اره دوسال و دو س ماه خوبه ..من پسرم دو سالو پنج ماهش، بود گرفتم خیلی عالی بود ن اون اذیت شد ن من ده روز مراقبش،بودم بعدم گفت خودش هم اینکه میتونن نگ دارن خودشونو
زیر دوسال چون کف لگن بچه سفت نشده میگن عوارض ات لگنی زیادی در آینده به وجود میاد
بستگی به آمادگی بچه داره و نظر دکترش
دکتر ب من گفت اذیتش نکن سه سالگی بگیر زود بگیری ممکنه شب ادراری هم بگیره
بنظرم زوده هم خودتو هم بچه رو اذیت نکن
دکتر دلین میگ ۳ سالگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.