از ۲/۵تا ۳/۵ سن از پوشک گرفتنه
من بعد دوسالگی
من دوسال ونیم شروع میکنم ب تمرین کردن باهاش
تابستان من شروع میکنم ان شاءالله
والا منم موندم چطور یادش بدم نمیفهمه جیش و پیپی چیه حرفم بلد نیس زیاد
پسر من قبل از جیش و پی پی میگه ولی میخوام یک ماه دیگه از شیر بگیرمش بعدش پوشک
اگه میگه جیش ینی آمادگی داره تقریبا
من دخترمو همسن پسرتون بود از پوشک گرفتم
تقریبا ۲سالو نیم به بعد میخوام بگیرممگر اینکه خودش بگه که الان مدفوع داشتنی میگه بعد دستشویی میکنه تومای بیبیش
اره پسر من کامل جیششو بلده
اما زوده چون ممکنه رو روح و روانش اثر بزاره
آره زوده تا وقتیکه کامل بفهمه دستشویی چیه و خودش بگه بعد اقدام کن
من میخام بعد دوسالگی کم کم باهاش تمرین کنم ک باز البته میوفته تو پاییز
اره بابا زوده.دركي داره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.