بعد ۲ سالگی. چون حوصله ندارم الان
من توی ذهنم دو ساله که شد
خوبه عزیزم مهم اینه که بچه آمادگیشو داشته باشه
هرموقع آمادگیشو داشته باشه،بهترین زمانش بین ۲.۵ تا ۳سالگی هستش
سال دیگه بعد عید میگیرم من ۲ونیم سال میشه
من دو هفته میشه که کلا گرفتمش
انشالله یه دوره اموزشیه شرکت کنم
ببینم نشونه هاشو کی از خودش نشون میده
هر وقت موقش شد
خانوما کانال غذای کودک در روبیکا با بیش از ۴۵۰۰ مادر اگه قراره به زودی غذای کمکی رو شروع کنی یا توش سردرگمی اینجا کنارتیم .🌻.
@food_babyy
@food_babyy
@food_babyy
بعضیا میپرسن چجوری عضو بشیم
یک : لینک بالا رو برای یکی از مخاطبین خودتون بفرستید و بزنید رو لینک وارد کانال میشید .🌱💅.
خانوما کانال غذای کودک در روبیکا با بیش از ۴۵۰۰ مادر اگه قراره به زودی غذای کمکی رو شروع کنی یا توش سردرگمی اینجا کنارتیم .🌻.
@food_babyy
@food_babyy
@food_babyy
بعضیا میپرسن چجوری عضو بشیم
یک : لینک بالا رو برای یکی از مخاطبین خودتون بفرستید و بزنید رو لینک وارد کانال میشید .🌱💅.
من خودم قصد دارم سال دیگه تابستون که یه سال و نیمش میشه باز کنم چون تابستونه میتونه راحت تو حیاط بگرده نگران جیش کردنشم نباشم
منم انشا الله سال دیگه بعد تعطیلات عید
منم از دو به بعد اماده اش میکنم قبل ۳ میگیرم دیگ همون دو نیم اینا میشه
فکرکنم زمان درستش دو سالگی باشه. البته بازم دقیق نمیدونم تجربه ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.