۹ پاسخ

بگیر عزیزم معطل هم‌نکن ب حرف عمه خاله هام چوش نده بگیر و بذار غذا بخوره سیستم ایمنیشو قوی کن خابش و زندگیش اوکی شه اون شیر بعد به سال هیچ ارزش غذایی نداره خواهر (این نظر شخصی‌نیس و‌کاملا تحقیق کردم کلی هزینه کردم و مشاوره گرفتم)

تادوسالگی باید گرفته بشه

فعلا نگیر
غذای در دسترس برا نی نی هست منم فعلا از شیر نمیگیرم

منم موندم چیکار کنم بچم اصلا غذا نمیخوره خیلییی کم اونم 1 وعده فقط تو روز خیلی ناراحتم دندوناشم خراب شده از بس شب تا صبح شیر میخوره 🥲ببخشید میشه اسم دارویی که دکتر برا اشتهاش داد رو بگی تا منم بردمش دکتر بپرسم از دکترش که بهش بدم یا نه؟

پسر منم اوضاع شیر خودنش دقیقا مثل کوچولوی شماست
غذاش خوبه .من بخاطر وابستگی ش میخواستم بگیرم ولی خب با این اوضاع فعلا دلم نمیاد .چون حوصله هامون سر جاش نیست میترسم به جفتمون فشار بیاد

نه عزیزم نگیر

عزیزم من از دکتر دخترم پرسیدم گفت تا 18 ماهگی شیر بده بعدش میتونی از شیر بگیری

دکتر چی گفته ؟ خوب غذا میخوره یا نه؟ شیر خودت یا شیر خشک؟

من دوقلوهارو گرفتم راحت شدم دکتر گفت بگیر تا غذا بخورن

سوال های مرتبط

مامان محمد حسن👶 مامان محمد حسن👶 ۱ سالگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱ سالگی