بله چون یکم بدن ادم خالی میکنه
دیدی گشنه میشی یا فشارت میفته اعصابت خورد میشه
دوستم نداری کسی بهت بچسبه
دیروز به شوهرم میگفتم غصه ی عالم بریزه رو سرم، استرس و دلشوره داشته باشم به محض شیر دادن به عطرین ارامش میگیرم حالم خوب میشه، ببین مستقیم به شیردهی ربط نداره شاید شیردهی بدنتو ضعیف میکنه و بدن ضعیف باعث ضعیف شدن اعصابتم میشه
همین ک ی نفر وابستته هم اینکه ضعف میکنی موقع شیر دهی منم بشدت عصبیم ولی شوهرم همکاری نمیمنه ک از شیر بگیرمش
بله خیلی زیاد علمیش رو بخوام بگم یه هورمونی تو مغز هست که مثلا کمبودش باعث خودکشی میشه عجیب اینه که بدونی این هورمون ک دوپامین هست توی شیردهی به صفر میرسه …این است قدرت مادر🥺
بسم الله الرحمن الرحیم
بله
🤦🏻♀️
تو ماهای آخر
منظور یک سال به بعد بشدت باعث اعصاب خوردی میشه
هم آره خم نه
گاهی حوصله نداریم خوشمون نمیاد ولی گاهی با شیر دادن خیلی آرامش میان مخصوصا وقتی هم شیر میخوره هم نگات میکنه
بله ب نظرم شیر نمیدی ی حس استقلالی داری ی حس وابستگی من اینو الان حس کردم ک از صب شیر ندادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.