عزیزم بچه هایی که چیزی نمیگن یا کم میگن عموما یهو به حرف میان و خیلی کامل و واضح حرف میزنن
بچه شماهم پسره و به اصطلاح میگن پسرا تنبل ترن یا بیخیال ترن
واسه همین دخترا همه کاراشونو زودتر انجام میدن، خیلی نگران نباش همین که تکرار کنه و مفهوم رو برسونه کافیه نه اینکه واضح و کامل مثل ما صحبت کنه
بچتون اینطور که میگین یه رگ و ریشه ژنتیکی هم اینطور داره
فقط به صورت کامل و واضح باهاش حرف بزنین بچگونه حرف نزنین و خیلییییی هم حرف بزنین
مثلاً میخوای یه لیوان بهش بدی قشنگ بگو لیوان رو بگیر، نگو اینو بگیر
اره جاری من دخترش تا سه سال حرف نمیزد...جایی هم نرفت..یهو حرف افتاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.