شیر#پوشک#شیردهی

تصویر
۵ پاسخ

من چسب زدم (چسب برق) خیلی هم راحت یه شبه از شیر گرفته شد تا۳شب هم شیشه خورد اونو هم دیگه نخورد الان تو لیوان شیر میخوره

هر بار از این تاپیکا میبینم هزار بار شکر میکنم ک پسرم خودش یهویی دیگه شیر خوردن رو بوسید گذاشت کنار. ب هر روشی خاستم بدمش اصلا دیگه قبول نکرد. الان فقط چالش پستونک گرفتن دارم. ک بنظرم اونم خیلی سخته

تلخک خیلی خوبه من برای دختر بزرگم سه ماه بود میخواستم کم کم بگیرم هم خودم کلافه بودم هم بچه تلخک یکی بهم گفت خدا خیرش بده زدم تموم دیگه نه گریه کرد نه خواست فقط میومد زبون می‌کشید می‌دید تلخه میرفت

واقعا روش درست چیه

اگه ازشیر میگیر یهو بگیر تلخک بگیر بزن سینت فقط روز اول گریه میکنه روی سینت چسب مشکی بزن بگو اوف شده موقع خوابم اگه زیادگریه کرد خواست بده بخوره میبینه تلخ نمیخوره بگو اووف شده بدمزه شده دیگه بهش نده

سوال های مرتبط