۶ پاسخ

در ضمن اگرم مدام استفاده کنی زانو درد میشی

من هرکی میگفت نخر پشیمون میشی پیش خودم میگفتم نه من اراده دارم ادامه میدم فلان😂خلاصه خریدم و منم رفتم تو دسته همون پشیمونا 😂🫡

جاگیره من با این که خونم بزرگه جمعش کردم. ،بعد توی خونه حسش نیست تو باشگاه آدم جو میگرن ورزش می‌کنه یکی دو ماه اول که ذوقشو داری استفاده میشه بعد میشه چوب لباسی یه چیزه اضافه

نخر بیخود پولتو هدر نده
شاید ماه اول که ذوقشو داری روش راه بری و بدویی

هرکی تردمیل خریده شده چوب لباسی😄فقط روز اول استفاده میشه بعدش الکیه بنظرم

نخر پشیمون میشی

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱ سالگی