تا دوسال رو که الکی میگن از نظر پزشکی هم خاصیت نداره براش همون ۱ سال کافیه منم دوست دارم بگیرم ولی فعلا انرژی ندارم 😁
من چندروزی هست گرفتم خیلی راضیم راحت میخوابم خودشم غذاش بهتر شده حس میکنم بداخلاقیشم کمتر شده بعد یبوست چندماهشم خوب شد
منکه از امروز شروع کردم انشالله موفق بشم😑خیلی وابسته شیر شده دیگ
من 4روز گرفتم
شیر خودم میخورد فقط
فقط از سینه درد دارم میمیرم
صبر کن حداقل ۲۲ماهش بشه بعد شروع کن
منگرفتم راضیم هم خوابش خوب شد هم خوراکش
شیر خشکیه؟
صبر کن عجله نکن زود بگیری وزن کم میکنه بزا همون ۲ سال
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.