بله
باید ببینین توانایی شو داره یا نه اول هم بایدشیر رو بگیرید
آره من پسرموبااصراربقیه ازپوشک گرفتم الان ی سال وخورده ایه ک خودموپسرم داغون شدیم الان تازه درک میکنه همه چیو
اره زوده
من پسر بزرگمو دوسال و دوماه از پوشک گرفتم که بازم زود بود دوهفته اول قشنگ همکاری کرد بعدش تا یه مدت اصلا نمیگفت جیش میکرد تو شلوارش یه چند ماهی درگیرش بودم تا قشنگ همکاری میکرد
حالا بچه با بچه فرق داره
ولی به نظرم دونیم سالگی باید شروع بشه پروسه پوشک گرفتن
من که یک ماه پوشکش نمی کنم ولی باید حواسم بهش باشه پدرم در اومده هیچ جاهم نمیرم
آره زوده گلم.هم خودت اسیر میشی هم بچت
زوده اذیت نکن. ما تو فامیل داشتیم ۲۱ ماهگی گفت خودش بلده بگه جیش داره سه بار شروع کرد بچه رو زجر داد اخرش الان که سه سالشه هنوز خودشو خیس می کنه باید نیم ساعت یه بار بهش بگه جیش داری؟
بنطرم زوده من ازالان دارم شروع میکنم ک تاتولدش اگرامادگی داشته باشه بگیرم
هیچییی نمفهمه پسر من اصلا ودیگ قصد ندارم بگم بریم جیش واقعا ادیت میکنه دوساعت داخل دسشویی بودم من دیروز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.