سلللام
چجوری از پوشک بگیرمش😕

۴ پاسخ

بعد دوونیم سال باید بگیری

۳تا توانایی برای از پوشک گرفتن لازمه
اولی اینکه بچه بتونه حرف بزنه و جیش و پی پی رو واضح بگه و اینکه جیش و پی پی رو کامل تشخیص بده بتونه بگه الان فقط جیش دارم. دومی اینکه کنترل داشته باشه مثلا بگی الان جیش کن بکنه نه اینکه همون جلوی در کارشو بکنه. یا بگی الان پی پی کن انجام بده نه هر موقع اومد. سوم اینکه پوشکش در طول شب خشک باشه.
اول بچه باید این ۳ تا نشونه رو داشته باشه و با کتاب و داستان و قصه یاد بگیره، بعد پوشکشو در بیارید و شورت اضطراری مثلا پاش کنید.
اصلا قرار نیست فرش کثیف شه یا بچه شلوارشو کثیف کنه که اضطراب بگیره یا دسشوییشو نگه داره و یبس بشه.

سلام الان زوده
اگه میگه جیش یا پی پی بگیرش
اگه میتونه یک ساعت و نیم تا دو ساعت تو پوشکش جیش نکنه و خشک باشه یعنی آمادس وگرنه که نه
سعی کن تو خونه دو ساعت بازش بذاری و تو این فاصله هر ۲۰ دقیقه یا نیم ساعت تایم بگیر ببرش دستشویی اگه جیش کرد یا پی پی کرد تشویقش کن اگه تو این دو ساعت یا سه ساعتی که باز بود خودشو نگهداشت یعنی اصلا آماده نیست و روانش بهم میریزه عزیزم

سوال‌منم‌هست🥲

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم ۱ سالگی
مامان 👨‍👩‍👧‍👦 مامان 👨‍👩‍👧‍👦 هفته نوزدهم بارداری