دکتر گفت خانومایی ک خیلی باهوشن زودتر حس میکنن حرکات نی نی
منم قدامی
من قدامی ام ۱۷ هفته حسش کردم خداروشکر
انشالله هم شما زودی نینی قشنگتون رو حس کنید 🥹❤️
من ۲۱ هفته حس کردم برا جفت قدامی تا ۲۳ یا ۲۴ هفته میگن عادیه حس نکنی
من که خلفی بودم بیست و یک هفته و سه روز حس کردم اونم حباب ، دیگه نبود تا یه هفته بعدش
منم قدامیم از هفته ۲۲ حرکت واضحش شروع شد طبیعیه نترس مخصوصا اگه بچه اول باشه
منم قدامی ام
والا چیزی واضح حس نکردم همه میگن بالای ۲۲ هفته
نبض هم حس نکردی؟
منم تقریباچندروزه ک قشنگ متوجه میشم نگران نباش هنوزوقت هست
من هم قدامی ام نگران نباش من دقیقا از هفته 23 ببعد حرکاتش رو کامل متوجه میشدم قبلش خیلی ضعیف حس میکردم تکون خوردناشو ولی 23 هفته ببعد واضح و معلوم بود حرکاتش نگران نباش همه مث هم نیستن
من از الان حس ریز دارم جفتم خلفی
من ۲۱ هفته و ۳ روز حس کردم قدامی هم هستم میگن تا ۲۵ هفته وقت هست
من از ۱۸هفته حس کردم قدامی ام
با اجازه مامان گلمون که تاپیک گذاشته
سلام مامانای گل 🤚🏼
من انلاین شاپ لباس نوزادی دارم
تو روبیکا کانال دارم
هم کیفیته لباس ها درجه یک هست
هم قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد
کلی لباس گوگولی شیک و نوزادی داریم
جنس پنبه و نخ پنبه
کلی مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون هم فوری هست
ایدی کانال روبیکا
nini_heed44
شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.