خانوما چکاپ سالیانه میبرین بچه هاتونو؟؟

۵ پاسخ

بله هر سال میبرم چکاپ

نه وقتی مشکلی نداره

بله من میبرم

بله من هرسال میبرم

نه اصلا. بچه مشکلی هم نداشته باشه هزار عیب میذارن روش

سوال های مرتبط

مامان یکی یدونه 😘🥰 مامان یکی یدونه 😘🥰 ۴ سالگی
مامان اهورا و آریا🐣 مامان اهورا و آریا🐣 هفته سی‌ونهم بارداری